Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Головна » 2012 » Травень » 30 » Представлені перші російські роботи для "Каннських левів"
17:54 Представлені перші російські роботи для "Каннських левів" |
Російські креативні агентства з середини травня почали представляти роботи, які вони відправили на фестиваль "Каннські леви" 2012 року. Так, 28 травня портал AdMe повідомив, що агентство BBDO Moscow представило серію принтів, посланих до Канн в номінації номінації Press і Outdoor Lions (реклама в пресі і зовнішня реклама).
Серія принтів зроблена для фонду захисту навколишнього середовища WWF і називається "One". На чорно-білих плакатах кампанії зображені вимираючі тварини, "складені" з континентів.
BBDO Moscow поки не представило інші роботи, які будуть боротися за призові місця на "Каннських левах".
Агентства тільки починають показувати кейси, які вони відправили на премію. Наприклад Ogilvy & Mather Moscow представить в "Каннах" рекламну кампанію засоби проти порушення ерекції, що представляє собою серію вірусних роликів про чоловіка з незвичайною анатомічною особливістю.
"Ленте.ру" також стало відомо, що компанія Leo Burnett Russia представить на "Каннських левах" серію принтів для плавленого сиру "Веселий молочник" "Від корів з м'яким характером". Крім цього на конкурс був відправлений виявляється на морозі принт для авіакомпанії S7, розрахований на зарубіжну аудиторію.
Також Leo Burnett Russia посилає на "Каннські леви" роботу для WWF: мобільний додаток "Спаси дерево". За допомогою цього додатка користувач може підрахувати, скільки деревної сировини було витрачено на створення тієї чи іншої книги. Додаток зроблено спільно з Google і направлено на те, щоб залучити користувачів читати книги в електронному вигляді і тим самим скоротити витрату паперу.
У 2011 році на "Каннські леви" з Росії було надіслано 295 заявок. Вперше за 5 років російські креативщики отримали нагороди фестивалю.
Компанія Leo Burnett Russia отримала бронзового "Каннського лева" за проект для WWF Photoshooting. Ця кампанія проводилася в інтернеті за допомогою технології доповненої реальності. Її учаснику необхідно було придбати і надіти футболку з амурським тигром і сісти перед веб-камерою. Після цього спеціальний додаток "розстрілювало" зображення користувача на екрані комп'ютера. Також Leo Burnett Russia отримала "золото" за серію принтів "Трансформери" для Lego.
|
Переглядів: 502 |
Додав: JIexa
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
|